WAL COntest 2006 nuotykiai

Rašyti atsakymą
Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai
WAL COntest 2006 nuotykiai

Standartinė LY2GV » 2006-Bir-09, 14:58

Sveiki,

Istorija prasidejo penktadieni vakare. Susirinkau visus nuo pernai padetus geleziukus ir paprases Leono LY2LU pasinaudoti jo kiemu, kad negasdinti savu kaimynu, nuvaziavau pas Leona. Esu jam dekingas uz suteikta antenu gaminimo ir statymo poligona ir pusmetri darzo laistymo slangos, kuri buvo sunaudota antenos atotampu tvirtinimams pritaisyti prie automobilio bagazines ant stogo...
Teko is naujo suorganizuoti darbo vieta automobilyje ir antenos ASA80 tvirtinima ant automobilio. Kadangi viskas naujai, tai visas vakaras tam tikslui ir praejo. Vakare apie 21:00 buvau viska suruoses... 3,648MHz daznyje radau besisnekuciuojant kolegas - padareme QSO, gavau gerus raportus
- viskas veike puikiai...
Nuleidau "bures" ir grizau apie 23:00 namo..

Rytas prasidejo tuo, kad nuo 7:00 mano vaikis LY1FDX atidirbo maratona, o as tuo metu pastaciau "bure" - ASA80, susijungiau aparata ir liko laukti, kol FDX baigs maratonintis ir as galesiu pasiimti kompiuteri...
Na, va - baigesi maratonas - susirinkau paskutinius geleziukus ir i automobili... Susijungiu ir 8:15 pajudu - eteryje vyksta trafikas, jauciamas sujudimas... Vaziuojant pakrovineju kompiuteri ir staiga kazkas pradeda trasketi, cirsketi, kompas elgiasi keistai... As jau siek tiek nulekes nuo namu... Pajudinu kompo laidus - trukes maitinimo laidas prie jungties - tik to ir truko iki laimes, blyn... Suku ratus link namu... Kol uzkaito lituoklis, paklausau paskutiniu likusiu po trafiko kolegu kalbu - itampa auga, nes aiskiai nespeju... Sulituoju ir 8:45 vel islekiu I trasa...
Deja itampa daro savo - tam tikras GPS per COM I USB keitikli pajungimas vaziuojant dave rezultatus - kompas GPS pripazino kaip "pele", kuri vaziuojant sujauke viska kompe ka galima sujaukti... Atlekus I vieta (pasirode veliau, kad per toli pravaziavau) teko keliskart eksperimentuoti, perkrovineti, naudotis net "Safe Mode", kol priverciau kompa dirbti - tada pasileidau reikiamas navigacijos ir loginimo programas, ir 9:42 uzmezgiau pirmaji QSO... Ledai pajudejo...:)
Navigacijai naudojau OziExplorer su Briedzio zemelapiais, mano sunaus programa, kuri langelyje gavusi kartu su Oziexplorer'iu is GPS koordinates vercia ir ekrane rodo WAL kvadrato numeri, kuris automatiskai patenka I pakrauta Giedriaus LY2CG programa WALMAP su kuria ir buvo rasomi su Jumis daromi QSO. WAL kvadrato numeris pakliuna automatiskai I visus sablonus siuntimui - ypac tai patogu dirbant CW, nes programa automatiskai vaziuojant isduoda teisinga WAL net operatoriui nesekant zemelapio...WALMAP sujungtas su TRX ekrane rodo transiverio "skale" su dazniu, modomis ir viska, kas gali buti valdoma TRX'e per kompo klaviatura... Jei yra noras, tai ir daznis keiciamas mygtuku pagalba nesukant TRX rankenos...:) PTT SSB rezime valdomas vienu pasirinktu klaviaturos mygtuku, CW rezimu viskas vyksta automatiskai...
Taigi ledai pajudejo ir QSO daresi kaip is pypkes - visi girdejo, kaip kad buciau su 100W ir normalia antena dirbes. Kadangi varzybos man sutrumpejo beveik valanda, tai pradzioje skveru keitima dariau vos kritus tempui, bet pasirodo mano uzplanuoti 4 kvadratai yra labai mazai, todel ivykdes "norma" pasukau link Kursenu, ten pakeliui yra ne vienas naujas kvadratas... Pervaziuojant buvo daromi QSO taip pat, tada stodavau intensyvesniam darbui... Gal buciau daugiau dirbes vaziuojant, bet eismas sestadienio ryte Palangos kryptimi buvo itin intensyvus, o be to WALMAP programoje mazi bug'ai neleido be zvilgsnio I ivesties eilute dirbti "nematomis", todel tekdavo sustoti...
Taip privaziavau D12, bet pasitaike sankryza kurioje matomai gulejo kazkoks akmuo ar grumstas, kad uzvaziavus trinktelejo taip, kad maniau sprogus padangai, o tuo metu vyko QSO SSB su LY2T, kuris paprase CW - sakau OK ir BUMMMMMM... Kiek pavaziaves, supratau, kad nieko neivyko, o CW rezimu issiunciu LY2T raporta, kuris jau pasirodo besas 599 C12 - Viktoras net perklause - pakartojau C12 ir pagalvojau - pralekiau... Persijungiu SSB...
Cia pat prasidejo pailup'as... Atidirbineju ir Viktorui LY2T zadu grizti atgal I D12... Korespondentu skaicius krito... Kviesdamas manevruoju atbulomis... Vieta pasitaike bjauri - keturiu juostu kelias su skiriamaja zalia juosta ir be kelkrasciu... Tenka vaziuoti labai atsargiai pievele salia kelio, nes eismas labai intensyvus - I kelia isvaziuoti atbulomis neimanoma, o sioje pieveleje salia kelio sustatyti plastikiniai kuoliukai, kuriuos apvaziuoti galima tik isvaziuojant I kelia... Taip manevruoju, o mane laiks nuo laiko kazkas pakviecia... Darom QSO... Staiga pamatau, kaip is po automobilio priekio issoka pakeles stulpiukas ir dailiai linguoja mano pusen gedindamas mane...:) As is tiesu susigestu ir pagalvoju, ka apie mane pagalvojo tie kas mate, kaip as originaliai zaidziu "kegliais" ir dar su ausinemis ant ausu...:) Siaubas pereina per kuna, kai pagalvoju, kas butu, jei kuoliukai butu betoniniai - gerai, kad technologijos taip pazenge, kad ir tokiems kvailiams leidzia pasitaisyti be nuostoliu... Bet D12 butina pasiekti atbulomis, nes kitaip per paskutines 5minutes neapvaziuosiu tos zalios skiriamosios juostos... Tai padarau greituminiu budu rades tarpa tarp eismo srautu...
Na ir paskutinis skveriukas D12 - SSB kviecia - darome QSO, pereinu I CW - deja... Jei neklystu tik vienas korespondentas dar speja rasti mane...
CONTEST IS OVER... Ir apninka tustuma... :)
Dabar jau zinau ka reikia daryti ir ko ne... Visu pirma, tai nereikia vazineti atbulomis automobiliu tamsintais stiklais ir ypac per pakeles kuoliukus... :) Reikia dar truputi WALMAP programa paredaguoti, bet visumoje viskas COOOLLLLL....
Isitikinau, kad komplektas priemoniu varzyboms yra puikus ir patogus - belieka smulkmenos ir kad neliktu netiketumu...

Mano Setup'as:

TRX - IC735 (NATO komplekto dalis :))
Tiuneris AH-2 (NATO komplekto dalis :))
Antena ASA80 (made LY2GV&LY2BDZ)
Nesiojamas kompas PIII850 - skreitinukas :) WALMAP programa (made LY2CG) WALWWL programa (made Julius - vyresnysis sunus) OziExplorer Zemelapiai (apjungti is Briedzio CD) Interfeisai tarp kompo ir TRX (made LY2GV) GPS USB-COM keitiklis (pirktas), nes truko vieno COM porto USB portu sakotuvas (pirktas), nes truko USB portu Automobilis su 100AH akumuliatoriumi

Taigi ir viskas

Kitamet tikiu, kad bus geriau - gal ir laiko pasiruosti bus daugiau... :)

Aciu visiems uz kantrybe ir uz QSO su LY2GV/M

Rezultate:

162QSO 48WAL - paties aktyvuoti 7WAL kvadratai, nors buvo galima zymiai daugiau... :)

Pirmas blynas kiek prisviles, bet "valgomas" :)

Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2006-Bir-09, 20:55

Idomu - kalbeti mobiliu vairuojant draudzia, tai ka tada pasakytu apie toki vairavima :)

Vartotojo avataras
LY1A
Pranešimai:131
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 11:39
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1A » 2006-Bir-10, 06:37

LY1GP rašė:..... tai ka tada pasakytu apie toki vairavima :)
Pasakytu NU-NU-NU. O ypac uz toki "atbulini" . Ir dar rodos - magistraleje. Apie kuoliukus tau jau ir nebekalbu....

Tokiems crazy vairuotojams ( net tik Gintui) reiktu dar ir kokio "crazy" kontesto. Ne tik crazy diplomo. ;)
73, Viktoras ...SKYPE ID: fedingas
>> GPS<<

Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai

Standartinė LY2GV » 2006-Bir-10, 07:32

LY1GP rašė:Idomu - kalbeti mobiliu vairuojant draudzia, tai ka tada pasakytu apie toki vairavima :)
As naudoju garnitura ir vienos laisvos rankos technologija :) Nera taip jau blogai, kaip cia parasyta - is tiesu tai tik viena ziopla klaida per du vazinejimo metus... :)
Beje tai ne greitkelis ir ne magistrale - tai tik keturiu juostu kelias... MAX greitis 100km/h ... :) Aisku atbulomis vazineti nekorektiska :))
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Rašyti atsakymą