LY mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas 2007

Rašyti atsakymą
LY2L
Pranešimai:18
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:13
Miestas:Panevėžys
LY mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas 2007

Standartinė LY2L » 2007-Geg-18, 21:18

Atviras Lietuvos mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas

Varžybas organizuoja: Panevėžio krašto radijo klubas.
Tikslas: populiarinti TB radijo ryšį ir WAL diplominę programą, kelti trumpabangininkų meistriškumą ir techninį išprusimą, skatinti geriau pažinti gimtąjį kraštą, išaiškinti pajėgiausius ir aktyviausius.
Laikas: 2007 m. birželio 2 d. (šeštadienį), 06.00-08.59 UTC (09.00-11.59 val. Lietuvos laiku).
Dažniai: 3530-3600 kHz CW ir 3600-3650 kHz SSB/CW.
Spinduliuotės galia: ne daugiau 100 W.
Dalyviai: Lietuvoje ir kitose šalyse licenzijuoti radijo mėgėjai ir stebėtojai.
Eiga: varžybos vyksta trimis turais 06.00-06.59, 07.00-07.59 ir 08.00-08.59 UTC. Kiekvieno turo metu dalyviai tarpusavyje gali užmegzti po vieną CW ir vieną SSB ryšį. Jei stotis yra judanti ir turo metu arba tarp turų pakeitė savo WAL kvadratą, tai ji automatiškai tampa nauju korespondentu, su kuriuo vėl galima užmegzti 2 ryšius iki turo pabaigos. Ši nuostata galioja kiekvieno WAL kvadrato pakeitimo atveju. Tarp CW ir SSB ryšių su tuo pačiu korespondentu, privalo būti užmegzta mažiausiai 3 ryšiai su kitais korespondentais (judančioms stotims ši nuostata netaikoma). Dirbti varžybų metu, valdant stotį internetų ar kitomis distancinio valdymo priemonėmis, draudžiama.
Kontroliniai numeriai: RS(T) ir WAL kvadratas Lietuvoje dirbančioms radijo stotims (599A18). Kitose šalyse dirbančios radijo stotys perduoda RS(T) ir raides DX (599DX).
Taškai: kiekvienas ryšys su stacionariąja stotimi vertinamas vienu tašku, ryšys su portabiliąja (/p) stotimi vertinamas trimis taškais ir su mobiliąja (/m) stotimi vertinamas penkiais taškais. Ryšys su kitų šalių dalyvių stotimis vertinamas vienu 1 tašku. Stebėtojai už vienpusį stebėjimą gauna vieną tašką, už dvipusį - tris taškus, plius papildomai už kiekvieną mobiliąją stotį po du taškus ir portabiliąją stotį po vieną tašką. Judančiosioms stotims (/m, /p) dirbančioms iš unikalių (lengvuoju automobiliu neprivažiuojamų) WAL kvadratų G00, G35, H36 už ryšius taškai trigubinasi.
Daugikliai: daugiklis yra skirtingų WAL kvadratų skaičius per visą varžybų laiką ir kitos šalys pagal DXCC sąrašą. Mobiliosioms ir portabiliosioms stotims daugikliu laikomi ir WAL kvadratai iš kurių jos užmezgė ryšius su kitais korespondentais varžybose. Daugiklis stebėtojams – skirtingų WAL kvadratų skaičius per visą varžybų laiką ir kitos šalys pagal DXCC sąrašą.
Rezultato skaičiavimas: rezultatas gaunamas visų taškų už ryšius sumą padauginus iš suminio daugiklio. Esant vienodam kelių dalyvių rezultatui, pirmenybė teikiama tam, kuris užmezgė daugiau ryšių su mobiliosiomis ir portabiliosiomis stotimis, ir kurio ryšių patvirtinimo koeficientas yra aukštesnis.
Įskaitos:
M* – mobiliosios iki 3 operatorių stotys;
P** – portabiliosios stotys – iki 3 operatorių, jei stotis per visa varžybų laiką pakeitė mažiausiai 2 skirtingus WAL kvadratus (dirbant iš unikalaus kvadrato ši taisyklė negalioja);
S – stacionari stotis, 1 operatorius;
K – kitų šalių dalyviai, 1 operatorius;
SWL – stebėtojai;
KL – klubinė.
Įskaitomi rezultatai tik tų dalyvių, kurie užmezgė ryšius su ne mažiau kaip 10 korespondentų, arba sustebėjo ne mažiau 10 stočių.
Naudojamos sąvokos:
*mobilioji stotis – tokia radijo stotis, kuri įrengta transporto priemonėje, jos antenos gabaritai atitinka Kelių eismo taisyklių reikalavimus krovinių vežimui ir turi realią galimybę bet kurios ryšio fazės metu pradėti judėjimą. Dalyvio transporto priemonė kartu su antena ryšio metu turi būti tik tame WAL kvadrate iš kurio dirbama. Darbo eteryje metu ji privalo visada savo šaukinį identifikuoti pridėdama /m. Mobilioji stotis per visą varžybų laiką privalo pakeisti WAL kvadratą ne mažiau 3 kartų (dirbant iš unikalaus kvadrato ne mažiau 2 kartų). Mobilioji stotis unikalaus WAL kvadrato aktyvavimui gali pasinaudoti laikina – stacionaria antena.
**portabilioji stotis – tokia radijo stotis, kuri laikinai įrengta ne savo nuolatinės registracijos vietoje ir jos antena turi būti tame WAL kvadrate iš kurio dirbama. Darbo eteryje metu ji privalo visada savo šaukinį identifikuoti pridėdama /p.
Diskvalifikacija:
už Teisės užsiimti radijo mėgėjų veikla suteikimo tvarkos ir užsiėmimo šia veikla sąlygų aprašo, ar Licenzijos reikalavimų nesilaikymą;
už varžybų nuostatų nesilaikymą.
Apdovanojimai:
nugalėtojai M, P, S įskaitose ir klubas nugalėtojas apdovanojami čempionato taurėmis.
nugalėtojai ir prizininkai M, P, S, K (užėmę prizines vietas savo šalyje), SWL įskaitose, klubai prizininkai, dalyviai parodę geriausią rezultatą CW, SSB, MIX, QRP (<= 10 W, tik P,S ir K įskaitose) ir QRPP (<= 1 W, tik P,S ir K įskaitose) įskaitose, jauniausias varžybų dalyvis, dalyvė parodžiusi geriausią rezultatą moterų tarpe, apdovanojami čempionato diplomais.
Ataskaitos:
elektroniniu paštu, siunčiant adresu walcontest@lrmd.lt, pageidautina tekstinio formato ir programų TacLog, Logger, CGlog, LYLogMaker sugeneruoti ataskaitų failai.
popierinės ataskaitos turėtų atrodyti taip:

Laikas Šaukinys Perduota Priimta Taškai Daugiklis Pastabos
06.00 LY1AA/P 599A10 599J07 3 1 J07
06.00 YL2XX 599A10 599DX 1 1 YL
06.01 LY2BH/M 599A10 599E18 5 1 E18
06.01 LY1ZS 59A10 59H10 1 1 H10
QSO lape 4 Taškų lape 10 Daugiklių lape 4

ataskaitoje būtina nurodyti šaukinį, dalyvio (dalyvių) vardą, pavardę, asmeninį šaukinį (jei toks yra), amžių, varžybų įskaitą, klubo pavadinimą, ryšių skaičių, taškų už QSO skaičių, daugiklį, rezultatą (rezultatai reikalingi, kad galėtume paskelbti pirminius rezultatus) ir deklaraciją apie varžybų dalyvio laikymąsi Teisės užsiimti radijo mėgėjų veikla suteikimo tvarkos ir užsiėmimo šia veikla sąlygų aprašo, ar Licenzijos ir šių nuostatų reikalavimų;
ataskaitos turi būti išsiųstos ne vėliau kaip per dvi savaites po varžybų (iki 2007.06.17) adresu: P. D. 112, LT-37005 Panevėžys.

Kviečiame šiose varžybose dalyvauti visus trumpabangininkus bei linkime gerų rezultatų !
Sėkmės ir 73!
Alvydas LY2L

Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai

Standartinė LY2GV » 2007-Bir-04, 11:43

Sveiki,

Siemet galvojau, kad gali nepavykti isvaziuoti i WALC. Nors atsirado dar ir kazkoks pareigos jausmas, nes atrode, kad gali nebuti /m dalyviu. Taciau kai reikalai pasisuko taip, jog sis savaitgalis tapo laisvas nuo seimyniniu reikalu, tai liko techniniai dalykai. Bet iki tol nieko nebuvo daryta, bet netiketai sulaukiau draugu pagalbos. Leonas LY2LU padejo pagaminti antenos atotampu tvirtinimo mazgus. Tai labai palengvino ASA80m pakelima ir nuleidima. Tam buvo panaudoti standartiniai (kurie veliau pasirode vieninteliai like pas Leona) kampuociai. Tai buvo treciadieni. Leonas pagamino is smeigiu varztus. Pas ji radome du tokius reikiamus kampuocius.
As pasiziurejau ir ketvirtadieni nulekiau i senukus kampuociu - deja tokiu neradau... Kadangi jie buvo pirkti ne senukuose, tai panikos nebuvo. Bet kai penktadieni LY2LU nerado ir ten kur pirkes - paliko neaisku ka reiks daryti, nes senu budu pritaisyti antena, nesinorejo...
Penktadieni apie pietus uzejo draugas - Genadijus, kuris pasisiule sudalyvauti atrakcijoje - pabuti vairuotoju. Pagalvojau - viskas - dabar jau butina dalyvauti, nes tokiu geru salygu ir sutapimu retai kada buna. :) Tuo labiau, kad Leonas atrado kur dar yra du tokie kampuociai - vienas konstrukcijoje mobiliai antenai, antras prie namo esancioje stacionarioje pavesineje. :) Esu be galo dekingas Leonui, nes jis isarde savo puikia konstrukcija ir nueme nuo pavesines kampuoti. :) Dabar jau turejau patogu tvirtinima liko dar padaryti radijai CAT valdyma nuo kompiuterio.
Penktadienio vakaras tam ir buvo skirtas - padariau gana greitai.
Vienas is mano stumeju buvo Giedrius LY2CG. Giedrius jau kelias savaites kantriai slifavo WALMAP programa ir as jauciausi ipareigotas ja isbandyti realybeje. Kas vakara testuodavau. Penktadienio velu vakara gavau paskutine versija, kuri jau buvo veikianti ir dauguma bugu isgaudyta. ACIU Giedriui - man ji labai padejo operatyviai veikti eteryje...
Kadangi vairuotoja turejau tai radija isirengiau toje pacioje dezeje, kurioje ji buvo pirkta. Pasirode labai tinkama. Vakare susijungiau viska toje dezeje - rytui liko tik antena ir visa kita sujungti su ja.
Atsikeliau 6:30 ir pradejau ruostis. Kaip tai norejosi padalyvauti maratone, taciau supratau, kad laiko nera. Antena prisitaise per keleta minuciu, kaip ir buvo mastyta. Radijos maitinimas, na ir kiti laidai buvo suvedzioti iki 8:20. 8:30 buvau jau pas vairuotoja :) Genadiju. Jis sedo uz vairo, o as prie aparaturos, kad pasiruosti darbo vieta kompiuteryje...
Palengva pajudejom. Taciau cia ir prasidejo. Kazkodel neveike CAT grandine (taip ir nesupratau kodel, nes is vakaro ir grizus ji veike). Bandziau visokius varijantus - nieko gero... Galu gale kolega vaziavo - jau buvome ant Siauliu aplinkelio... Radau kad susitraiske CAT sakotuvas - kazkoks kinietiskas, bet jau beveik varzybos ant nosies... Nutariam per laukus vieskeliu gristi namo ir pasiimti kita. Ti ir padarem... Tuo metu bandau ieskoti stociu - niekop beveik nera!!!
Grizes paimu sakotuva ir vel i trasa. CAT neveikia - spjaunu, nes vistiek as nevairuoju, tai ant kompo ekrano radijos displejus nebutinas, o modas perjungti galiu ranka...
Stociu nera - girdziu LY1DK - natsako, girdziu LY4BR - neatsako. Saukiu Q - nieko... Stojam - klibinam antenos pajungimo kabelio jungtis - pasirodo jog ne iki galo prisukau... Vaziuojam vel - tas pat... Jau vyksta varzybos, bet stociu beveik nera... Na va - ko gero nelabai kam idomus tas WALC pagalvoju... Stojam - keiciu kabeli i ilga dipolio kabeli. Sedu ir bandau kviesti CW, bet rezultatas keistas - TX pypia ir negrizta i RX - pagalvoju, kad su tuo ilgu kabeliu kokios tai problemos ar AD i grandine patenka...
Stojam... Keiciu atgal i ta pati trumpa kabeli, nes stociu eteryje nepadaugejo, o su trumpu siustuvas dirbo gerai... Vaziuojam... Kolegai liepiu vaziuti neskubant, nes jei nieko nepavyks- teks trumpiau grizti i namus... :) Bandau siusti, bet ir vel pyyyyyyy.... Power off mygtuku nutraukiu dabar jau slykstu pypima... Pradeda blaskytis mintys, bet patikrinus nuo kompiuterio grandines, randu, kad pusiau issitraukusi CW rakto valdymo jungtis... Sujungiu - PWR ON - siunciu - veikia!!!!
Vaziuojam... Bandau vel pakviesti LY4BR - sunkiai paryskina - ATSAKO!!! Jau apie 9:30 vietos laiku... Dziaugiames... 1QSO - vis ne ant sauso... :)
Bandau saukti CQ - nieko. Bandau pakviesti - nieko... Saukiu CW - kaip i vandeni... Vel CQ SSB ir apie 9:40 pramusa - pradeda darytis QSO - supratau, kad kazkas buvo su bangu sklidimu ivyke...
Trumpa instrukcija Genadijui, kaip reiktu judeti. Jis pasirodo pasieme
zemelapi, kuris sudalintas taip pat, kaip WAL kvadratai, todel vaziuodamas
matydavo kur ir kas arciau. Kur vaziuoti greiciau, kur sustoti ar paletinti pasakydavau as...
Ledai pajudejo...
Musu taktika buvo tokia - vaziuoti kuo intensyviau skersai WAL kvadratu (is rytu i vakarus) iki Telsiu ir jei privaziuosime, tai sukti i Siaure ir vel grizti link Siauliu. Taip ir ivyko...
QSO daresi gana smagiai, toks ispudis, kad esu su KW kokioje nors DX salyje.
Tempas buvo ir po 4 QSO/min CW... Kartais CW manipuliacija isdarkydavo, bet cia jau ne WALMAP programos problema - kompe veike ir kitos, siai akcijai nereikalingos programos, bet ju nebuvo kaip ismesti...
Uz Kursenu su mumis susilygino kakokia masina - mes sustojom kazkodel taip pat - pamaciau, kad is to automobilio islipo Jurgis LY2CY... Pasikvieciau pasiziureti aparaturos - nusprendem ivaziuoti i jo radijo stoties kiema kvadratui nustatyti, kad padarytu bent keleta QSO WALC... Tai padare - atsisveikinom. As maliau QSO toliau.
Veliau nelabai ka pamenu - QSO QSO QSO... Ties Telsiais nusprendem sukti i siaure, nes tolyn vaziuoti nebuvo reikalo, kadangi leidziantis nuo zemaitijos aukstumu link juros, jos pradeda trukdyti rysiui...

Ties Mazeikiais padarome QSO su Rimu LY2CO - isimine labai garsus signalas... Ties Vieksniais WALC baigesi labai puikiu QSO su LY2AT/M - su tokia pat antena. NEt nustebau ir buvau supainiojes su LY1A - net pagalvojau - buvo /p dabar /m ??? :))) WALC baigesi isibegejes...

Tik tada pasiziurejau kiek QSO padariau ir nustebau. Pirma mintis - gal kazkas atsitiko su programa, bet ne!!!

Mano rezultatas: 286 QSO
WAL 47

Aktyvavau 16 kvadratu

Pravaziavau 215 km, varzybu metu apie 140 - 160km

Aciu visiems uz QSO.

Sekantiems metams siuskite savo pastebejimus, siulykite pakeitimus... Beje girdejau eteryje Tado LY2BAW pasiulyma del WALC laiko perkelimo i sekmadieni. Pagalvojau, kad as buciau uz tokia iniciatyva - argumentu tam yra nemazai.

Iki susitikimo /m
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:36

Sveiki.

Trumpa LY3UV/m statistika:

- uþmegzti 147 ryðiai,
- uþmegzti ryðiai su 44 skirtingais WAL skverais,
- uþmegzti ryðiai su 42 skirtingais ðaukiniais; ið jø 29 FIX, 1 /m, 12 /p;
- nuvaþiuota 92 km.

Stoèiø aktyvumas:
LY1 - 10 stoèiø;
LY2 - 17 stoèiø;
LY3 - 6 stotys;
LY4 - 7 stotys;
LY9 - 2 stotys.

LY3UV/m nuotraukytës:
http://qrz.lt/foto/main.php?g2_view=cor ... &g2_page=2

Aèiû visiems uþmezgusiems ryðius su LY3UV/m stotimi.
Nepykite tie, su kuriais nepadarëm ryðio - tiesiog mes jûsø negirdëjom. Vis
tik mobilûs...
Iki susitikimø kitais metais!

73! de LY3UV, Aidas

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:37

Sveiki,
Jei jau kontestas buvo pavadinimu „mobiliu, portabiliu ir t.t.“ tai nutariau palaikyti sia dvasia isbandydamas /p pozicija ir planuodamas kitiems duoti koki ‚multiplier‘.
Dirbau is Ukmerges rajono Deltuvos miestelio, kaip tik sioje vietoveje skveru H22 ir H23 riba, todel pozicijos pakeitimui planavau, kad neuzims daug laiko ir kiekviename ture suspeti padirbeti is abeju skveru. Taciau planai liko planais. Pervertinau savo galimybes. Sioms varzyboms pasiemiau rankinio istraukimo teleskopini stieba (16m), bet gaila pagalbininku neturejau.
Va cia ir suklydau.. Kadangi buvau vienas..issukis buvo nemazas vienam isitraukti ir pasistatyti metalini 16m (4 dalys x 4 metrai)stieba inverteriui. Jei kas is miestelio gyventoju mate stiebo statymo procesa, tai tikrai pagalvojo, kad esu ‚kamikadze‘. Siaup netaip pavyko pastatyti. Tai teko 2,5 turo dirbti is H22, o kitame H23 tik koki 30 min su vielos gabalu ‚ant medzio‘.
Rezultatas prastokas ~160 QSO 52 mults. O siap pagalvojus viskas gerai, puikus kontestas, dar ivertinus tai, kad SSB dirbau varzybose gal koki tik trecia karta:)

Aciu visiems uz qso,
LY4G/p

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:37

Sveiki,


Absoliutus "fiasko" atsitiko LY1CT/P komandai. Neivertinome keleto
faktoriu - tai neparuostos darbo vietos automobilyje, oro salygos ir is
anksto nenustatytos sustojimu vietos. Pirmaji pusvalandi pamaryje miraziskai
girdejosi tik pacios stipriausios stotys, nors pirmaji rysi padareme pirma
minute su , ko gero, tolimiausiu LY1A/P. Po to prasidejo antenos ir
transiverio tikrinimai, uzsitese iki pusvalandzio. Kai eteris atgijo, buvau
beveik isitikines, kad kazkur nera kontakto.
Pamaryje pute stiprokas vejas, ir buvo salta, o komandos nariai apsirenge
buvome labai vasariskai, todel jau pirmo turo pabaigoje pradejo varveti
nosys :))
Nutareme pakeisti pozicija ir pabandyti surasti kokia uzuoveja. Nors
pervaziuoti buvo uzteke labai nedaug, sugaisome begale laiko ieskoti
siauruose keliukuose, kur pastatyti masina - visur grazus laukai ir grioviai
pakelese... Siaip taip radome vietele, bet ir vel atvira pamario vejui.
Siaip taip atidirbome beveik iki antrojo turo pabaigos ir nutareme varzybas
baigti. Pastebejimai tokie:
1. Sunkiausiai buvo susiristi su kai kuriomis galingomis stacionariomis
stotimis. Matyt, kolegos turejo stiprius vietinius QRM.
2. Kazkodel, saukiant CQ, mazai kas "prieidavo", todel didesne dali rysiu
padareme pasirankiodami.
3. Atitnkamos isvados bus padarytos, ir kita karta daugiau demesio skirsime
pasiruosimui.

Dekojame kolegoms uz rysius, ir atsiprasome tu, kurie nepadare QSO su FO2
ir F03. Siuo metu vienas is triju ekspedicijos dalyviu jau ryja
"Paracetamoli" ir numusineja pakilusia temperatura...

73! Kestutis LY1CT/P

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:37

Sveiki,

Paveluoti /m ispudziai.
Pirma karta teko dalyvauti mobile kategorijoje, ir apskritai
pirma karta tik nuo automobilio be jokiu stacionariu irenginiu.
Ginkluote buvo pramonine mobili 80m antena Diamond HF80FX.
Siaip jos isvaizda apskritai kele itarimus, ar ji apskritai gali veikti,
nes vos keliais cm pranoko mano 2m 5/8 automobiline...
50W, tik SSB.

8:30 jau buvau pirmame taske - M24, Vilniaus aoeroklubo teritorijoje.
Varzybos, pirmas minutes pora QSO, o paskui teko skubiai keisti dislikacija,
nes aviatoriai pradejo isvarineti lektuvus is angaru ir net as jau nieko
nebegirdejau... tiek del varikliu, tiek del triuksmo eteryje. Stojau toliau
Pirciupiuose prie pat paminklo :) Veliau N23, kuriame buvau geriausiai
girdimas ir daugiausia ryðiø, toliau N22, vël neblogai. Galu gale O23,
tik trys stotys gavo unikalø kvadratà, nors ir saukiau CQ ir pats bandziau
prisikviesti. Viso lygiai 50 QSO.

Keletas zodziu apie HF80FX. Pasirode, kad ji veikia, ir su ja galima daryti
QSO!
Taciau inoringa iki skausmo - pastacius ja ant stogo vidurio - girdziu visus
neblogai,
bet mane girdi tik Klaipedos krastas (nenuilstama LY1CT komanda :), tik
LY2T ir LY4BR is kitu Lietuvos vietu sugeba iskrapstyti signala is triuksmo
lygio.
Aisku, kad vertikali jos padeti tikrai nera tinkama varzyboms Lietuvoje.
Prilipdau
prie sono - dabar as nieko negirdziu kazkodel... Optimalus taskas pasvirusi
padetis, klausimas tik kiek pasvirusi, kuri galima nustayti tik bandymu
keliu,
o laiko labai mazai. Todel kartais sekesi, kartais ne.
Is esmes ji pagal savo fizinius parametrus nebloga ir gali buti pritaikoma
WAL ir
LHFA programose.

Operavau vienas, todel darbas vaziuojant iskart atkrito. Teko nemazai
pavaziuoti
pakeiciant kvadratus, todel man kontestas pasirode gerokai per trumpas.
Mazdaug
2/3 laiko vaziavau ir tik 1/3 laiko dirbau eteryje. Galejau apvaziuoti dar
bent keleta
kvadratu. Kitas mano, kaip /m pastebejimas buvo turu nereikalingumas -
stacionarus
dalyviai turu pradzioje buvo visiskai nesuinteresuoti graibyti silpnus /m ir
/p signalus ir
darydavo rysius tarpusavyje, net neziurint tasku vertes. Tuo metu turedavai
laukti ir
gaisti brangu laika, nes bent man nepavykdavo nieko prisisaukti.

Is mobiliu stociu noreciau pazymeti LY2AT/m signalas daznai pranoko
kaikurias
stacionarias, puikus antenos darbas. Ir portabiliu LY3MR/p ir LY4LA/p
griaudejo
Dzukijos miskuose.

Keletas fotkiu:
http://www.qrz.lt/foto/main.php?g2_view ... _itemId=41

Siaip liko labai smagus ispudziai, ir dekui visiems, kas padare su manimi
QSO.

73! Gintaras, LY1GP

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:38

Gaila, kad nepadariau ryšio su Gintaru, LY1GP/m :(

O šiaip, irgi noriu pastebėti, kad mobilių stočių gaudymas
nekaip vyko :( Dažniau teko lįsti prie šaukiančių CQ
stacionarių stočių. Į mūsų CQ pakankamai retai kas
atsakinėjo.
O buvo atvejų kai stacionari stotis silpnai
mus girdėjo, bet operatorius vistiek gimdė tą ryšį ir jį
padarėm. O buvo tokia stotis, kuri trumpai ir aiškiai
pasakė - atleisk, blogai girdžiu ir vėl ėmė kviesti CQ.
Truputį apmaudu, bet taip jau yra :(

Keletas klausimų dėl varžybų nuostatų.

1. nuostatuose parašyta, kad /m ar /p stotis GALI PAKEISTI
KVADRATĄ turo metu ir vėl daryti ryšius. OK, viskas kaip ir
aišku, tačiau ar negalima grįžti atgal į prieš tai buvusį
kvadratą dar kartą (tame ture) ir daryti vėl ryšius, a? Veiksmas tai
kaip ir vyksta :)

2. Ką reiškia UNIKALUS KVADRATAS, kuriam trigubinami taškai?
Aš tai suprantu kaip kvadratą iš kurio niekas daugiau
nedirba tik ta vienintelė stotis. Reikštų, kad tokie kvadratai gali
būti ne tik pasienyje ar pajūryje, bet ir Lietuvos viduryje
- ar ne taip? Apie tokio kvadrato unikalumą būtų žinoma tik
suteisėjavus varžybas.
O gal tie unikalūs kvadratai turėtų būti išvardinti nuostatuose?

Gal kas man (ne viską supratusiam) paaiškintų ar čia
nuostatų spragos ar mano galvoje spragos?
Ačiū.

73 de LY3UV!

Aidas, Kaunas

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:38

LY3MR/P istorija

Cia visi pasakojo savo nuotykius, tai nutariau ir as siek tiek papasakoti
LY3MR/P istorija. Viskas prasidejo nuo Tomo LY3X. Pries pora savaiciu atvaziaves
pas mane i darba pradejo skleisti isvaziavimo i gamta ideja. Is pradziu
tikrai negalvojau, kad pavyks isvaziuoti, nes darbe buvo daug neatideliotinu
darbu. Juk mokslo metu pabaiga. O antenu ir aparaturos komplektavima vis
atideliojau. Uzteko ir taip darbu. Is pradziu buvom sugalvoje vaziuoti
lengvaja masina. Gal butume ir vaziave, jei ne Rolandas LY4Q. Atvaziaves
pradejo klausineti kaip ir is kur mes ruosiames dirbti. Kazkaip pasvajojau,
kad butu gerai koks 3KW generatorius, kad nejaustumem jokio 'bado' del
elektros, bet pasakiau, kad tai tik svajones. Deja is tolimesnio pasakojimo
suzinosite, kad jos 200% issipilde. Isvaziavo Rolandas ir mes su Tomu
pradejome planuoti kaip ir is kur mes dirbsime. Tomas kazkur vis skambino
ir galu gale pranese man, kad susitare del 2.5KW generatoriaus. Tai viska
ir pakeite. Nes atsirado galimybe sudirbti rimtai. Po to atsirado dar viena
problema. Pasirodo, kad ne 2.5KW, o 4KW tas 'zaisliukas'. Kilo problema
ta gelzgali sukisti i OPEL bagazine. Is karto supratome, kad tai be
sansu nebent jis butu 'guminis'. Penktadieni is ryto skambina Tomas ir
pranesa, kad mes vaziuosime'MERSU'.
Pasirodo, kad tai ne 'krutas' naujuju lietuviu pamegtas automobilis,
bet dar 'krutesnis' (mano manimu) daiktas. Tai mini sukvezimukas kuriame
5 sedimos vietos ir dar plius taip mums reikalingas kuzovas.. Norai daresi
vis didesni ir didesni. Bet tik del laiko ir nuovargio stokos pilnai nepa-
vyko ju ishpildyti.
Jau ish karto buvo nuspresta, kad dirbsime netoly Moletu esanciose auks-
tumelese. Viena is ju I26 skvere net 221m virs juros ligio. Kadaise VHF
varzhybose dirbdavom is ten ir uzimdavom prizines vietas. Bet deja tas
neissipilde. Bet apie tai veliau.
Kaip viskas daroma ir komplektuojama paskutiniu momentu. Penktadieni
is ryto savo sandeliuke pradejau ieskoti antenu. Bet deja ne vienos
taip ir neradau. Visos, kurios buvo naudojamos LY, Baltic contest var-
zybose per visus remontus buvo kazkur dingusios. Teko daryti naujas.
Kas liecia antenas, tai mano nuomone tokioms varzyboms geriausia tinka
delta loop tipo antenos. Jos nereikalauja didelio aukscio. Kaip tik
pakabinant jas 3-5 metru aukstyje labai efektingai veikia darant
rysius su artimais korespondentais. Tai buvo nuspresta pasigaminti
jas ir pakabinti jas I26, I27, H26, H27 skveruose.
Penktadienio rytas prabego medziagu, irankiu joms gaminti beieskant.
Is aviamodelistu pasiskolinau du staliukus ir keturias kedutes. Butu
labai komfortiskai, jei ne oras. Tomas atitempe du 50m prailgintuvus.
15:00 nulapnojau namo pavalgyti, pasiimti maisto ir siltu drabuziu.
17:00 Tomas baige darba ir nuvaziavom pasiimti 'kruto' MERS'O ir
generatoriaus. Apie 19:00 jau buvome moksleiviu rumu patalpose ir
ememes antenu elementu matavimo darbu. Kas idomu delta loop'o
formule 306.5/f pasiteisino. Nors ir ant mazo aukscio pakabintu
antenu swr nesieke 1.5 ir papildomu derinimu nereikalavo. Antenas
pilnai priderino ICOMuose esantys tiuneriai. Be to nebebuvo nei laiko
poreikio jas daderinti iki minimalaus SWR.
Taigi viskas prasidejo nuo antenu gaminimo. Pagrindinis darbas antenu
ilgio ismatavimas, kabeliu paruosimas. Elementai buvo gaminami is vadi-
namos 'poliovkes'. Privalumas, tai mazas svoris esant dideliam 85.6m ele-
mento ilgiui. Minusas, kad 'poliovke' turi gera tendencija susipainioti.
Norint ja greitai suvinioti arba isvynioti butinas shablonas arba didele
'babina'. Tuom isitikinom, kai suvyniojau ant rankos ir nors uzfiksavau
izoliacija ,ji vistiek susipainiojo. Prie vienos is ju pakol ja ispainio-
jom ir pakabinom, tai uzgaisom ~1,5-2 valandas.
Toliau kabeliu paruosimas. Ju turejome penkis. Trys po 100 metru, vienas
50m ir vienas 20m. Ant visu kabeliu buvo uzlituoti lizdai is abieju galu.
Tai pateisino is ankstesniu ekspediciju. Kur kas lengviau ispainioti
antena ir kabeli atskirai, nei kartu, kai kabelis buna is karto prie
antenos prilituotas. Kai visus pasiruosimus baigem jau buvo 03:00 nakties.
Isvaziuoti is Vilniaus planavome 04:00 taip, kad pailseti ar siek tiek
pamiegoti nebebuvo laiko. Teko pasiimti ir 4m steklotekstolitinius paga-
lius. Tam atvejui jei nebutu kur antenu galus pakabinti. Visi jie buvo
panaudoti nors ir kai kuriuos pakabinom ant medziu.
Kai viska surinkome i kruva, tai teko nustebti, kad tiek daug gelezu
ir visos jos reikalingos. Viska nutempeme zemin. Vis del to rumu remontas
dave ir gero. Buvo imontuotas naujas liftas, kuris niekados neisjungiamas.
(senasis buvo ishjunginejamas naktimis, sestadieniais, sekmadieniais. Todel
tomis dienomis reikedavo savo kojomis pedinti i 9 auksta). Taigi viska
nuleidome liftu ir ~04:10 pajudejome is vietos. Vaziavimas praejo be
nuotykiu iskyrus, kad prie vienos benzo koloneles puikavosi 1:1 keliu
inspekcijos automobilis. Kai tik privaziavome archiau, tai tik tada
pamateme, kad jis plokscias. Tikrai vykusi kopija. Net Tomas sumazino
greiti nors jo duomenimis jo 'krutas' MERSas turejo maksimalu 80km/val
greiti ir ne daugiau. Po 05:00 jau buvome vietoje. Deja pakilimas
i musu taip svajota kalneli buvo uzblokuotas kazkoki i slakbauma
panasiu vamzdziu ar pagaliu. Nevaziavome ten. Jei atvyrai, tai
ir gerai padarem. Manau, kad jei butumem i ta kalneli uzvaziave, tai
tikrai nebutumem nusileide. Nes nusileidimas ir pakilimas uzimtu
tikrai daug laiko. ~10-15minuciu. Be to kelias labai status. Butu
reikeje vaziuoti labai atsargei norint, kad visa aparatura ir gene-
ratorius liktu savo vietoje ir nebutu ismetyti pakeliui. Vietas
radome kito kelio puseje. Tikrai i I26, I27 patekti nebuvo sunku.
Sunkiau i H26, H27. Juos skire arba krumai, arba pieva. Pagaliau
'nuskilo', nes radome pievoje traktoriaus vezes. Jomis ir pasi-
naudojome. Pakol apgalvojome ir suradome vietas antenoms jau 06:00.
Tik islypes i lauka, smurkstelejau atgal. Pasibaisejimas...
Neispasakytai salta, zvarbus siaures vejas, dregna zole.
Visi miegai kaip mat islakste. Apsirengiau megztiniu ir is Tomo
nusvilpiau striuke.
Tomas man seile varvinant nusimete savo 'baskervilius' ir uzsimove
guminius batus.
Atejo laikas antenu kabinimui. Jau po minutes mano kojos ir dzinsai
slapi. Is pradziu jauciausi nejaukei, bet 'suo ir kariamas pripranta'.
Po kokiu 15 minuciu jau nebekreipiau demesio ir visai uzmirsau.
Pirma delta loop antena pakabinome I26. Po to seke I27 . Tarp ju
daugiausia 3-4 minutes kelio. Toliau seke H27. Chia praleidome
daugiausia laiko. 'Poliovke' taip susipainiojo, kad teko ja ilgai
ir nuobodziai painioti. Vien tik ishnarpliojimui ir pakelimui
sugaisome apie 1,5 valandos laiko. TB Maratonui pasakeme -ATE-.
Paskutinis H26 jau nebesulauke savo delta loop'o. Teko kabinti
dipoli. Gerai, kad pavyko is karto viena gala uzmesti i drebule.
Kai grizome atgal pabandyti derinti antenas, labai nustebome,
kad jau 09:15 t.y varzybos vyksta jau 15 minuciu. Kalbos apie
derinimus buvo is karto uzmirstos. Prisijungimas prie antenos,
generatoriaus uzvedimas ir i kova. Tikrai nustebino deltu
SWRas, nes visu buvo 1,2-1,5 t.y proto rybose. Uztat dipolio
daugiau apie 3. Tiuneris kartais sudirbinejo. Tik vienintelis
pliusas. Tai gan greitas jo pakelimas. Bet vistiek geriau
linkes i deltas. Jos manes nepavede.
Pagaliau isirengeme darbo vietas. Aisku, kad jos buvo irengtos
MERS'o viduje. Jokios kalbos, kad sedeti gamtoje ir salti net ir
nekilo. Tomas pasiime staliuka (be koju) ir isitaise uzpakalyje.
Ash priekyje. Savo 'grabioza' t.y IC-765 priremiau prie priekinio
stiklo. Staliuko vietoje atsidure tuscia deze nuo Tomo IC-746.
Uzvedamas generatorius. Ijungiama aparatura. Nustembu eterio
svarumu. Fantastika. Seniai taip nebuvo. Kad stotys girdetusi
be jokio ATT ijungimo miesto ir vietiniams triuskams nuslopinti.
Uzsidedu naujas ausines ir pastebiu, kad tik viena ju ausis
tedirba. Savotiskas jausmas. Dabar laikykites. Visi kas kviecia
desineje ausyje, tai tiems atsiliepsiu. O likusieji deja. Patys
kalti, kad kvieciate desinioje ausyje... hi....
Duodu bendra kvietima SSB. Pirmas 09:24 atsiliepia LY3CW. Po to
seka greiti QSO. Kartais CW isiterpia ir Tomas. Linksma.
Bet nelinksma, kai pagalvoji, kad pati pradzia t.y pats aktyviausias
pusvalandis 'pramiegotas'. Dar kiek rysiu butumem padare. 45 minute
isjungiame generatoriu. Uzkeliame ji i kuzova ir mauname i I27.
Viskas uztrunka neilgai. Generatoriaus nuemimas ir jo uzvedimas.
Generatorius nepavede ne karto. Uzsikurdavo is pirmo truktelejimo.
Pervaziuodavome ir isijungdavom labai operatyviai. Ne viena antena
nebuvo pavogta. Tiesa ir vietines 'faunos' mateme labai mazai.
Vienas, kitas pravaziuodavo tik pagrindiniu keliu.
Visos stotys girdejosi puikiai. Garsiausiai LY2L, LY2T, LY9A.
Ish portabiliu LY1CM/P. Is mobyliu LY3UV/M.
Varzybos baigesi. Dar uztrukom. Pakol susiviniojome visas antenas.
Nemiga ir nuovargis padare savo. Patrauke 'liuliuko'. Vis delto kartais
gerai, kai yra vesu. Bevyniojant antenas miegas kaip mat issisklaide.
Vaziuojant i Vilniu 'knapsejau' ir visom isgalem stengiausi neuzmigti.
Pagaliau Vilnius. Uzvezem generatoriu. Po to uzvaziave i rumus sune-
siojome visus gelzgalius i radijo stoti. Namuose atsiradau ~17:00.
Palindau po dusu. Atsisildziau savo kaulus ir nusliauziau i lova liu-
liuko. Net valgyti nenorejau. Nuovargis daro savo.
Padariau isvadas.
Norint gerai sudirbti. Reikia pradeti ruostis pries pora savaiciu.
Visos antenos turi buti greitai iskleidziamos ir pastatomos.
Gerai butu nuvaziuoti ir antenu statymo vieta apziureti is anksto.
I vieta atvaziuoti pries diena ir visas antenas sukabinti is vakaro.
Gerai pailseti ir issimiegoti.
Rezultatu dar nezinau, nes raseme i popierinius log'us. Kai tik sus-
kaiciuosiu, pranesiu. Nuotraukos irgi bus veliau.
Esame dekingi visiems sukontaktavusiems su mumis. Geru rezultatu.

Romas LY8X
Tomas LY3X

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:39

Sveiki,
LY4Q/p komanda, LY6M ir LY4Q dirbome is WAL I19,J19,I18
255 QSO (3 dup),
56 WAL
55 QSO su /p
17 QSO su /m
Siaip nieko idomesnio neivyko, tik meginant darbuotis per maratona
pradejo kazkas svilti..
Itareme, kad tai galejo buti masinos "pravodke" (dirbome is automobilio
ir maitinimas nuo automobilinio akumuliatoriaus)
Pervaziuojant tarp skveru su apie 4 m aukscio stiebu pritvirtintu prie
masinos visiems sukeleme
dideli susidomejima. Taip pat ir stovint salikeleje issitempus dipoli,
pravaziuojantys
automobiliai pristabdydavo paziureti kas cia vyksta.
Nuotraukas su siu varzybu momentais veliau idesiu i qrz.lt
Dekojame visiems uz QSO.

73!LY4Q
Rolandas

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:39

Sveiki,
Pagaliau suskaiciavau rezultata. Stai kas gavosi:

LY3MR/P, op's LY8X (ex LY2BKF), LY3X (ex LY3NFW)
dirbome is I26, I27, H26, H27.
Geleziukai: IC746, IC765
Antenos: trys delta loop 4-5 metru aukstyje ir dipolis
Generatorius 4KW HONDA.
Transportas krutas MERS'as.

335 QSO,
59 WAL
68 QSO su /p
14 QSO su /m

Nuotraukos veliau.

Romas LY8X

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:40

Na, cia jau strategijos ir taktikos reikalas. Isankstine analize matomai
dave savo rezultatus :)

Man patiko sios varzybos, nes jose yra daugybe "saldainiuku" - taktikos ir
strategijos niuansu.
As siemet pasirinkau gana tiesmuka varijanta - operatyvus darbas ir greitas
kvadratu keitimas. Toliau buvo taktika, kurios esme velgi paprasta. Ji beje
tinkama dalinai ir akivaizdinese Taures varzybose dirbant mazu galingumu -
"pakabinti" pradzioje bent viena QSO su stipria/garsia stotimi, o veliau
ieskantieji QSO metu susidomi su kuo tas garsuolis dirba ir neprasuka
rankenos pro mano dazni. Taip pradedami traukti korespondentai kaip uz
virveles. Tam kad tai pasiekti, reikia, kad garsus korespondentas kuo ilgiau
isbutu siuntime jusu dazniu :) Tai aisku labai nepareguliuosi, bet galima ir
numeri perklausti :), nors tai naturaliai gaunasi, jei tempas krenta -
letinti savo darba. Ir nesant kviecianciu greitai keisti kvadrata, nes kai
kurie korespondentai jau po pirmojo QSO tikrins jusu dazni, todel sekantys
QSO darosi paprasciau... :) O esant tempui, uzsilaikyti kuri laika kvadrate.
Galima kolegas informuoti, kad sekantis bus uz X minuciu arba keisti darbo
rusi...
Vienas is operatyviu kvadratu keitimu salygoja vaziavimas is vakaru
i rytus arba atvirksciai, nes is pietu i siaure ar atv. Kvadratai yra du
kart ilgesni. Todel pervaziuoti sia kryptimi reiktu tada, kai pats tempo
ikarstis :), kad nepritruktu korespondentu ilgai trasai arba per turu
pasikeitima. :)

Va cia ir yra didelis tu varzybu smagumas, kad ir judejimas ir operatyvus
darbas turetu buti suplanuotas ir kas be ko - realizuotas. :) Tiesa, gamta
visagale gali viska sujaukti, bet tai velgi smagumas (svarbu, kad per ta
smaguma neismesti ir neisardyti aparatu :) ).

Tai toks mano pasidalinimas patirtimi.

Gal kas turi dar kokiu "saldainiuku"? :)

Pagarbiai Gintautas

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:40

Sveiki,

pries varzybas, pasiziurejes , kad mano daznai lankomo miestelio Kapciamiescio apylinkëse
kertasi 4 wal skverai,
sakau, pabandysiu ir as susirasti ta svarbu taska ir padirbeti rezime: min. 4 kadratai per
turà.
Google pasitikrinau - numanoma vieta turetu buti gana patogi, geras privaziavimas ir tt.
Taciau penktadieni vakare atvaziaves i vieta ir su navigatoriumi patikrines koordinate
nusivyliau:
keturiu sklypu susikirtimas buvo mazdaug 20m sone, neprasibraunamuose krumynuose: nei
antenos iskelt, nei privaziuot.
Taip mano variantas dirbti "vazinejant apie kuola" atkrito. :-(

Pastebejimas:
Jei taisykles nebus patobulintos, mano isvada tokia:
Portabiliu stociu konkurencija gali sudaryti tik stotys, dirbancios 4 skveru susikirtime,
naudojancios viena antena (pvz. kavadrata) ir
galincios opreratyviai keisti skvera ( pvz. vazinejant ratu).


Reziume:
LY4K/P QSO apie 150
Aktyvuoti WALai (speju, kad buvau pieciausias dalyvis):
P16 KO13TX
P17 KO13UX
O16 KO14TA

Naudota technika:
Dipolis
Trys 8metru meskeres
FT920 (50W)
Renault-19

73,
Augis /ly4k/

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2007-Bir-06, 13:40

Suskaiciavau.
LY1A/p Loge:
56 WAL daugikliai, 57 skirtingi ðaukiniai

Fixed - 40 ðaukiniø, 163 QSO
/P - 14 ðaukiniø, 54 QSO
/M - 3 ðaukiniai, 14 QSO

Idomu kaip pas kitus?
Ar ið tikro tik trys /M ðiemet ir tebuvo ?
Kvieciu pasidalyti ispudziais ir statistika

Vic LY1A


p.s. Daugiausia QSO padariau su LY1BA, net 14!
Tiek beje ir buvo teorinë riba.

Vartotojo avataras
LY1A
Pranešimai:131
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 11:39
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1A » 2008-Bal-26, 06:29

Atviras Lietuvos mobiliuju-portabiliuju radijo stociu cempionatas
2007 m. birzelis 2 d.

R E Z U L T A T A I (pagal pasiekimus)

==================================================================
Eil. Saukinys Iskaita Patvirtinta Pareiksta Darbo
Nr. Tasku QSO Daugk. Tasku QSO Daugk. rusis
==================================================================
1. LY1A/P P 48272 200 56 230 MIX
2. LY1BA S 31808 200 64 212 MIX
3. LY9A S 31620 224 62 245 MIX
4. LY3CW S 29900 185 65 205 MIX
5. LY3MR/P P 27348 313 53 353 MIX
6. LY2CQ S 26840 200 61 214 MIX
7. LY2T S 25172 190 62 208 MIX
8. LY1CM/P P 24426 209 59 249 MIX
9. LY4Q/P P 20502 225 51 255 MIX
10. LY4BR S 19604 152 58 171 SSB
11. LY3NX S 18792 172 54 191 MIX
12. LY4L S 18512 170 52 184 MIX
13. LY2GV/M M 16155 254 45 286 MIX
14. LY1DJ S 15028 135 52 149 SSB
15. LY2AT/M M 14147 151 47 169 MIX
16. LY2L S 13878 131 54 144 SSB
17. LY4G/P P 13818 152 49 165 MIX
18. LY2CO S 13152 128 48 136 MIX
19. LY2BBF S 10879 147 43 179 MIX
20. LY2O S 10669 109 47 132 SSB
21. LY2BCE S 10440 119 45 132 MIX
22. LY4K/P P 10076 114 44 144 MIX
23. LY1K S 9855 117 45 131 SSB
24. LY2N S 9847 119 43 138 MIX
25. LY4LA/P P 9702 116 42 166 SSB
26. LY3V/P P 8979 156 41 176 MIX
27. LY2TB S 8442 111 42 140 SSB
28. LY2F S 8323 95 41 105 CW
29. LY1DK S 8316 106 42 129 SSB
30. LY3UV/M M 7917 116 39 147 SSB
31. LY2Z S 7913 91 41 100 SSB
32. LY2MM S 7790 93 38 98 CW
33. LY2GW S 7566 88 39 95 CW
34. LY2VA S 6786 86 39 93 MIX
35. LY2KM S 6762 57 42 63 MIX
36. LY3BGD S 6474 84 39 98 SSB
37. LY1CE/P S 6318 72 39 86 SSB
38. LY1CO S 5928 76 39 161 SSB
39. LY2OU S 5810 100 35 114 MIX
40. LY3P S 5600 88 35 101 SSB
41. LY2KD/P P 5580 77 36 101 MIX
42. LY1U S 5320 80 35 117 SSB
43. LY3CY S 5217 61 37 69 MIX
44. LY1MY S 5184 78 36 94 SSB
45. LY4C S 5088 65 32 76 SSB
46. LY1CT/P P 3960 67 33 77 MIX
47. LY3FB S 3294 66 27 76 SSB
48. LY3S S 2160 50 27 58 SSB
49. LY1GP/M M 1701 41 27 51 SSB
50. LY2DT S 1566 45 27 50 MIX
51. LY2BDI/P S 1116 24 18 26 SSB
52. LY2BFV/P S 704 20 16 33 SSB
53. LY2HW S 570 23 19 35 SSB
54. LY3U S 570 27 15 35 SSB
55. LY2CY S 375 18 15 18 MIX
56. LY2BJ S 322 19 14 28 MIX
==================================================================

R E Z U L T A T A I (iskaitose)

==============================================================
Eil. Saukinys Patvirtinta Pareiksta Darbo
Nr. Tasku QSO Daugk. QSO rusis
==============================================================

Mobiliosios stotys

1. LY2GV/M 359 254 45 286 MIX
2. LY2AT/M 301 151 47 169 MIX
3. LY3UV/M 203 116 39 147 SSB
4. LY1GP/M 63 41 27 51 SSB

==============================================================

Portabiliosios stotys

1. LY1A/P 862 200 56 230 MIX
2. LY3MR/P 516 313 53 353 MIX
3. LY1CM/P 414 209 59 249 MIX
4. LY4Q/P 402 225 51 255 MIX
5. LY4G/P 282 152 49 165 MIX
6. LY4K/P 229 114 44 144 MIX
7. LY4LA/P 231 116 42 166 SSB
8. LY3V/P 219 156 41 176 MIX
9. LY2KD/P 155 77 36 101 MIX
10. LY1CT/P 120 67 33 77 MIX

=============================================================

Stacionarios stotys

1. LY1BA 497 200 64 212 MIX
2. LY9A 510 224 62 245 MIX
3. LY3CW 460 185 65 205 MIX
4. LY2CQ 440 200 61 214 MIX
5. LY2T 406 190 62 208 MIX
6. LY4BR 338 152 58 171 SSB
7. LY3NX 348 172 54 191 MIX
8. LY4L 356 170 52 184 MIX
9. LY1DJ 289 135 52 149 SSB
10. LY2L 257 131 54 144 SSB
11. LY2CO 274 128 48 136 MIX
12. LY2BBF 253 147 43 179 MIX
13. LY2O 227 109 47 132 SSB
14. LY2BCE 232 119 45 132 MIX
15. LY1K 219 117 45 131 SSB
16. LY2N 229 119 43 138 MIX
17. LY2TB 201 111 42 140 SSB
18. LY2F 203 95 41 105 CW
19. LY1DK 198 106 42 129 SSB
20. LY2Z 193 91 41 100 SSB
21. LY2MM 205 93 38 98 CW
22. LY2GW 194 88 39 95 CW
23. LY2VA 174 86 39 93 MIX
24. LY2KM 161 57 42 63 MIX
25. LY3BGD 166 84 39 98 SSB
26. LY1CE/P 162 72 39 86 SSB
27. LY1CO 152 76 39 161 SSB
28. LY2OU 166 100 35 114 MIX
29. LY3P 160 88 35 101 SSB
30. LY1U 152 80 35 117 SSB
31. LY3CY 141 61 37 69 MIX
32. LY1MY 144 78 36 94 SSB
33. LY4C 159 65 32 76 SSB
34. LY3FB 122 66 27 76 SSB
35. LY3S 80 50 27 58 SSB
36. LY2DT 58 45 27 50 MIX
37. LY2BDI/P 62 24 18 26 SSB
38. LY2BFV/P 44 20 16 33 SSB
39. LY3U 38 27 15 35 SSB
40. LY2HW 30 23 19 35 SSB
41. LY2CY 25 18 15 18 MIX
42. LY2BJ 23 19 14 28 MIX

==============================================================

Mobiliosios stotys MIX

1. LY2GV/M 359 254 45 286 MIX
2. LY2AT/M 301 151 47 169 MIX

==============================================================

Mobiliosios stotys SSB

1. LY3UV/M 203 116 39 147 SSB
2. LY1GP/M 63 41 27 51 SSB

==============================================================

Portabiliosios stotys MIX

1. LY1A/P 862 200 56 230 MIX
2. LY3MR/P 516 313 53 353 MIX
3. LY1CM/P 414 209 59 249 MIX
4. LY4Q/P 402 225 51 255 MIX
5. LY4G/P 282 152 49 165 MIX
6. LY4K/P 229 114 44 144 MIX
7. LY3V/P 219 156 41 176 MIX
8. LY2KD/P 155 77 36 101 MIX
9. LY1CT/P 120 67 33 77 MIX

==============================================================

Portabiliosios stotys SSB

1. LY4LA/P 231 116 42 166 SSB

==============================================================

Stacionarios stotys MIX

1. LY1BA 497 200 64 212 MIX
2. LY9A 510 224 62 245 MIX
3. LY3CW 460 185 65 205 MIX
4. LY2CQ 440 200 61 214 MIX
5. LY2T 406 190 62 208 MIX
6. LY3NX 348 172 54 191 MIX
7. LY4L 356 170 52 184 MIX
8. LY2CO 274 128 48 136 MIX
9. LY2BBF 253 147 43 179 MIX
10. LY2BCE 232 119 45 132 MIX
11. LY2N 229 119 43 138 MIX
12. LY2VA 174 86 39 93 MIX
13. LY2KM 161 57 42 63 MIX
14. LY2OU 166 100 35 114 MIX
15. LY3CY 141 61 37 69 MIX
16. LY2DT 58 45 27 50 MIX
17. LY2CY 25 18 15 18 MIX
18. LY2BJ 23 19 14 28 MIX

=============================================================

Stacionarios stotys CW

1. LY2F 203 95 41 105 CW
2. LY2MM 205 93 38 98 CW
3. LY2GW 194 88 39 95 CW

=============================================================

Stacionarios stotys SSB

1. LY4BR 338 152 58 171 SSB
2. LY1DJ 289 135 52 149 SSB
3. LY2L 257 131 54 144 SSB
4. LY2O 227 109 47 132 SSB
5. LY1K 219 117 45 131 SSB
6. LY2TB 201 111 42 140 SSB
7. LY1DK 198 106 42 129 SSB
8. LY2Z 193 91 41 100 SSB
9. LY3BGD 166 84 39 98 SSB
10. LY1CE/P 162 72 39 86 SSB
11. LY1CO 152 76 39 161 SSB
12. LY3P 160 88 35 101 SSB
13. LY1U 152 80 35 117 SSB
14. LY1MY 144 78 36 94 SSB
15. LY4C 159 65 32 76 SSB
16. LY3FB 122 66 27 76 SSB
17. LY3S 80 50 27 58 SSB
18. LY2BDI/P 62 24 18 26 SSB
19. LY2BFV/P 44 20 16 33 SSB
20. LY3U 38 27 15 35 SSB
21. LY2HW 30 23 19 35 SSB

=============================================================

Stacionarios stotys QRP

1. LY2BDI/P 62 24 18 26 SSB

=============================================================

JAUNIAUSIAS VARZYBU DALYVIS

==============================================================
Eil. Saukinys Patvirtinta Pareiksta Darbo
Nr. Tasku QSO Daugk. Tasku QSO Daugk. rusis
==============================================================

1. LY3P komandos 160 88 35 101 SSB
narys Gvidas Barcas,
amzius 12 m.

==============================================================

DALYVES MOTERYS

==============================================================
Eil. Saukinys Patvirtinta Pareiksta Darbo
Nr. Tasku QSO Daugk. Tasku QSO Daugk. rusis
==============================================================

1. LY3U 38 27 15 35 SSB

==============================================================

KLUBU ISKAITA

==============================================
Vieta Klubas Dalyviai Taskai
==============================================
1. PKRK 10 72221
2. VDU RK 4 43512
3. Svyturys 6 29874
4. Savanoriu RK 1 24864
5. KTU RK 5 20602
6. Hercas 1 10404
7. LDXG 1 8918
8. Varpas 1 6665
9. Vytis 2 5896
10. Alfa 1 4200
==============================================


Kontrolei gautos ataskaitos (tnx):
LY2IC, LY2OM, LY1C, LY2FE, LY9Y, LY1CG/P.

Negautos ataskaitos (sri):
LY2BUM,LY2OO.

______________________________________
Teiseju kolegija: Alvydas Jackunas LY2L, Aleksandras Kopustas LY2DZ, Rita Vizgirdiene LY2B
2007.11.29
73, Viktoras ...SKYPE ID: fedingas
>> GPS<<

Vartotojo avataras
LY2GW
Pranešimai:1
Užsiregistravo:2006-Bal-03, 10:32
Miestas:Vilnius

Standartinė LY2GW » 2008-Bal-28, 08:48

Pastebejau viena netiksluma pogrupyje "KLUBU ISKAITA":

Vieta Klubas Dalyviai Taskai
8. Varpas 1 6665

As patikrinau savo siusta ataskaita. Joje buvo nurodyta, kad taskai
skiriami VARPO klubui. Mano rezultatas yra 7566 taskai, taciau
klubu iskaitoje yra 1 dalyvis su 6665 rezultatu. Nors perziurejes
visu dalyviu rezultatus, is viso neradau tokio 6665 rezultato.
Tikiuosi siu metu varzybose teiseju kolegija atidziau patikrins, kuriam
klubui koks dalyvis skiria taskus...

73 ! LY2GW Arturas

Rašyti atsakymą