Lietuvos mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas

Rašyti atsakymą
LY2L
Pranešimai:18
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:13
Miestas:Panevėžys
Lietuvos mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas

Standartinė LY2L » 2008-Geg-10, 10:19

Sveiki!

LRMD vardu kviečiu visus mobilius, portabilius ir stacionarius aktyviai sudalyvauti Atvirajame Lietuvos mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionate. Nuostatai zemiau.

Sėkmės ir iki susitikimo čempionate! 73!
Alvydas LY2L

====================================

Atviras Lietuvos mobiliųjų-portabiliųjų radijo stočių čempionatas

Varžybas organizuoja: Panevėžio krašto radijo klubas.
Tikslas: populiarinti TB radijo ryšį ir WAL diplominę programą, kelti trumpabangininkų meistriškumą ir techninį išprusimą, skatinti geriau pažinti gimtąjį kraštą, išaiškinti pajėgiausius ir aktyviausius.
Laikas: 2008 m. birželio 7 d. (šeštadienį), 06.00-08.59 UTC (09.00-11.59 val. Lietuvos laiku).
Dažniai: 3530-3600 kHz CW ir 3600-3650 kHz SSB/CW.
Spinduliuotės galia: ne daugiau 100 W.
Dalyviai: Lietuvoje ir kitose šalyse licenzijuoti radijo mėgėjai ir stebėtojai.
Eiga: varžybos vyksta trimis turais 06.00-06.59, 07.00-07.59 ir 08.00-08.59 UTC. Kiekvieno turo metu dalyviai tarpusavyje gali užmegzti po vieną CW ir vieną SSB ryšį. Jei stotis yra judanti ir turo metu arba tarp turų pakeitė savo WAL kvadratą, tai ji automatiškai tampa nauju korespondentu, su kuriuo vėl galima užmegzti 2 ryšius iki turo pabaigos. Ši nuostata galioja kiekvieno WAL kvadrato pakeitimo atveju. Tarp CW ir SSB ryšių su tuo pačiu korespondentu, privalo būti užmegzta mažiausiai 3 ryšiai su kitais korespondentais (judančioms stotims ši nuostata netaikoma). Dirbti varžybų metu, valdant stotį internetų ar kitomis distancinio valdymo priemonėmis, draudžiama.
Kontroliniai numeriai: RS(T) ir WAL kvadratas Lietuvoje dirbančioms radijo stotims (599A18). Kitose šalyse dirbančios radijo stotys perduoda RS(T) ir raides DX (599DX).
Taškai: kiekvienas ryšys su stacionariąja stotimi vertinamas vienu tašku, ryšys su portabiliąja (/p) stotimi vertinamas trimis taškais ir su mobiliąja (/m) stotimi vertinamas penkiais taškais. Ryšys su kitų šalių dalyvių stotimis vertinamas vienu 1 tašku. Stebėtojai už vienpusį stebėjimą gauna vieną tašką, už dvipusį - tris taškus, plius papildomai už kiekvieną mobiliąją stotį po du taškus ir portabiliąją stotį po vieną tašką. Judančiosioms stotims (/m, /p) dirbančioms iš unikalių (lengvuoju automobiliu neprivažiuojamų) WAL kvadratų G00, G35, H36 už ryšius taškai trigubinasi.
Daugikliai: daugiklis yra skirtingų WAL kvadratų skaičius per visą varžybų laiką ir kitos šalys pagal DXCC sąrašą. Mobiliosioms ir portabiliosioms stotims daugikliu laikomi ir WAL kvadratai iš kurių jos užmezgė ryšius su kitais korespondentais varžybose. Daugiklis stebėtojams – skirtingų WAL kvadratų skaičius per visą varžybų laiką ir kitos šalys pagal DXCC sąrašą.
Rezultato skaičiavimas: rezultatas gaunamas visų taškų už ryšius sumą padauginus iš suminio daugiklio. Esant vienodam kelių dalyvių rezultatui, pirmenybė teikiama tam, kuris užmezgė daugiau ryšių su mobiliosiomis ir portabiliosiomis stotimis, ir kurio ryšių patvirtinimo koeficientas yra aukštesnis.
Įskaitos:
M* – mobiliosios iki 3 operatorių stotys;
P** – portabiliosios stotys – iki 3 operatorių, jei stotis per visa varžybų laiką pakeitė mažiausiai 2 skirtingus WAL kvadratus (dirbant iš unikalaus kvadrato ši taisyklė negalioja);
S – stacionari stotis, 1 operatorius;
K – kitų šalių dalyviai, 1 operatorius;
SWL – stebėtojai;
KL – klubinė.
Įskaitomi rezultatai tik tų dalyvių, kurie užmezgė ryšius su ne mažiau kaip 10 korespondentų, arba sustebėjo ne mažiau 10 stočių.
Naudojamos sąvokos:
*mobilioji stotis – tokia radijo stotis, kuri įrengta transporto priemonėje, jos antenos gabaritai atitinka Kelių eismo taisyklių reikalavimus krovinių vežimui ir turi realią galimybę bet kurios ryšio fazės metu pradėti judėjimą. Dalyvio transporto priemonė kartu su antena ryšio metu turi būti tik tame WAL kvadrate iš kurio dirbama. Darbo eteryje metu ji privalo visada savo šaukinį identifikuoti pridėdama /m. Mobilioji stotis per visą varžybų laiką privalo pakeisti WAL kvadratą ne mažiau 3 kartų (dirbant iš unikalaus kvadrato ne mažiau 2 kartų). Mobilioji stotis unikalaus WAL kvadrato aktyvavimui gali pasinaudoti laikina – stacionaria antena.
**portabilioji stotis – tokia radijo stotis, kuri laikinai įrengta ne savo nuolatinės registracijos vietoje ir jos antena turi būti tame WAL kvadrate iš kurio dirbama. Darbo eteryje metu ji privalo visada savo šaukinį identifikuoti pridėdama /p.
Diskvalifikacija:
už Teisės užsiimti radijo mėgėjų veikla suteikimo tvarkos ir užsiėmimo šia veikla sąlygų aprašo, ar Licenzijos reikalavimų nesilaikymą;
už varžybų nuostatų nesilaikymą.
Apdovanojimai:
nugalėtojai M, P, S įskaitose ir klubas nugalėtojas apdovanojami čempionato taurėmis.
nugalėtojai ir prizininkai M, P, S, K (užėmę prizines vietas savo šalyje), SWL įskaitose, klubai prizininkai, dalyviai parodę geriausią rezultatą CW, SSB, MIX, QRP (<= 10 W, tik P,S ir K įskaitose) ir QRPP (<= 1 W, tik P,S ir K įskaitose) įskaitose, jauniausias varžybų dalyvis, dalyvė parodžiusi geriausią rezultatą moterų tarpe, apdovanojami čempionato diplomais.
Ataskaitos:
elektroniniu paštu, siunčiant adresais walcontest@lrmd.lt, ly2lk@takas.lt pageidautina tekstinio formato ir programų TacLog, Logger, CGlog, LYLogMaker sugeneruoti ataskaitų failai.
popierinės ataskaitos turėtų atrodyti taip:

Laikas Šaukinys Perduota Priimta Taškai Daugiklis Pastabos
06.00 LY1AA/P 599A10 599J07 3 1 J07
06.00 YL2XX 599A10 599DX 1 1 YL
06.01 LY2BH/M 599A10 599E18 5 1 E18
06.01 LY1ZS 59A10 59H10 1 1 H10
QSO lape 4 Taškų lape 10 Daugiklių lape 4

ataskaitoje būtina nurodyti šaukinį, dalyvio (dalyvių) vardą, pavardę, asmeninį šaukinį (jei toks yra), amžių, varžybų įskaitą, klubo pavadinimą, ryšių skaičių, taškų už QSO skaičių, daugiklį, rezultatą (rezultatai reikalingi, kad galėtume paskelbti pirminius rezultatus) ir deklaraciją apie varžybų dalyvio laikymąsi Teisės užsiimti radijo mėgėjų veikla suteikimo tvarkos ir užsiėmimo šia veikla sąlygų aprašo, ar Licenzijos ir šių nuostatų reikalavimų;
ataskaitos turi būti išsiųstos ne vėliau kaip per dvi savaites po varžybų (iki 2008-06-22) adresu: Alvydas Jackūnas, Nendrės g. 16-3, LT-36245 Panevėžys.

Kviečiame šiose varžybose dalyvauti visus trumpabangininkus bei linkime gerų rezultatų!
Sėkmės ir 73!
Alvydas LY2L

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2008-Geg-12, 09:51

Prikeliant pernykstes diskusijas - mano nuomone nuostatai "skriaudzia" /m stotis:
- labai trumpas kontesto laikas - reikia elgtis kaip Viktoras, kad spetum aktyvuoti daug (>4 kvadratu), t.y. stoveti ant 4 kvadratu susikirtimo ir judeti po 10 metru. Kitaip pervaziavimas i kita kvadrata atima begale laiko, ypac jai keliai blogesni.
- Stacionariom ir net /p stotim nelabai apsimoka gaudyti ir net sifruoti silpnu /m stociu signalu, nes per ta laika jie gali 'gaminti' kitus dalyvius, t.y. tas tasku 'svoris' yra per mazas. Kazkiek tai issprestu ir kontesto laiko pailginimas.
Cia tiek ateiciai, o dabar reik pradet ruostis.

Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai

Standartinė LY2GV » 2008-Bir-06, 14:29

LY1GP rašė:Prikeliant pernykstes diskusijas - mano nuomone nuostatai "skriaudzia" /m stotis:
- labai trumpas kontesto laikas - reikia elgtis kaip Viktoras, kad spetum aktyvuoti daug (>4 kvadratu), t.y. stoveti ant 4 kvadratu susikirtimo ir judeti po 10 metru. Kitaip pervaziavimas i kita kvadrata atima begale laiko, ypac jai keliai blogesni.
- Stacionariom ir net /p stotim nelabai apsimoka gaudyti ir net sifruoti silpnu /m stociu signalu, nes per ta laika jie gali 'gaminti' kitus dalyvius, t.y. tas tasku 'svoris' yra per mazas. Kazkiek tai issprestu ir kontesto laiko pailginimas.
Cia tiek ateiciai, o dabar reik pradet ruostis.
Manau, kad ne visai taip yra, nes kvadrato ilgis is rytu i vakarus yra apie 10km, todel pervaziuoti is vieno i kita vaziuojant netgi 60km/h uztruks tik 6min... Todel jei gaminant bent 2QSO/min sustojus 10ciai minuciu, padarysite apie 20QSO is kvadrato (realiai darosi daugiau) Realiai, jei paskaiciuoti, kad viena pervaziavima "sutaupyti" del turo pasikeitimo, per valanda galima padaryti 4ris QSO seansus su trimis pervaziavimais, o tai 4x20QSO/min = 80QSO/h Trys valandos = 3x80QSO = viso 240QSO per visa laika. kelionei bus sugaista apie 60minuciu... ir "aktyvuota" apie 10 kvadratu. Turint vairuotoja, tai galima pagerinti...

Na del tasku svorio galbut tiesa, bet jei /m labai operatyviai "gamina" daugiklius, tai verta toki laikyti "ant taikiklio"....

Su /p nezinau - nesu bandes, bet manau nieko sudetingo ten taip pat nera. Reikia tureti omenyje, kad vazinejimas, vaiksciojimas ir pan. dalykai siose varzybose yra sudetine dalis veiksmo, todel tai eliminavus, bus jau ne /m /p varzybos :).
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2008-Bir-06, 17:19

Gal magistraliniu keliu iš Rytų į Vakarus ar atvirkščiai taip, bet prastu keliu ir iš Šiaurės į Pietus ar atvirkščiai visai ne taip....

Ka darysi, taisyklės yra visiems, svarbu, kad būtu smagu.

Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai

Standartinė LY2GV » 2008-Bir-06, 18:39

LY1GP rašė:Gal magistraliniu keliu iš Rytų į Vakarus ar atvirkščiai taip, bet prastu keliu ir iš Šiaurės į Pietus ar atvirkščiai visai ne taip....

Ka darysi, taisyklės yra visiems, svarbu, kad būtu smagu.
Sutinku - jei vaziuoti siauren - tenka dvigubai sugaisti, nes ten jau apie 20km... Todel gerai, jei pavyksta kaip nors skersai per kampus pravaziuoti... :)

Sekmes Gintarai, butu smagu susigirdeti - jei nepaves technika ar dar kas nors - bandysiu... Iki vakar neplanavau, bet kazkaip pamasciau, kad visgi reikia tai daryti, vien del to, kad nenumirtusi ideja... Antenu visgi daugeja.

Is Siauliu vaziuos (tikiuosi) dar vienas kolega - LY2LU su puikiu technikos komplektu... Dirbs tik SSB. Kiek supratau vaziuos i priesinga puse nuo Siauliu - link Pakruojo - Pasvalio...
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Vartotojo avataras
LY1GP
Pranešimai:333
Užsiregistravo:2006-Kov-31, 10:52
Miestas:Vilnius
Parašyk:

Standartinė LY1GP » 2008-Bir-07, 14:30

Si karta buvo geriau nei pries metus: viso 123 QSO (39/39/45), dirbta is 6 kvadratu. Sudirbtu kvadratu ir daugiklio apskritai neskaiciavau - veliau.

Vartotojo avataras
LY2GV
Pranešimai:95
Užsiregistravo:2006-Bal-01, 08:22
Miestas:Šiauliai

Standartinė LY2GV » 2008-Bir-07, 15:00

Trumpa ataskaita:

QSO: 299
Dupe (galimu - nezinau, ka fiksavo kolegos) - 9?
Aktyvuotasi is 17 WAL
QSO su 30 WAL ?
Viso (tiketina) WAL - 47


Kiek km nuvaziavau - nezinau, bet trasos ilgis apie 206km.

Turejau gedimu, luzimu, prastai veike PTT, todel kai kam galejo pasirodyti
jog nepatvirtinau QSO ir pasikviete naujai - todel atsirado kazkiek tu
dubliu...

Siaip buvo smagu - tiesa, netiketai pakliuvau i kelio remonta - faktiskai
zvyrkeli - pirstai nepataikydavo i mygtukus

Giedriaus programa - jega, jei susitaikai su kai kuriais netobulumais...
Truputi buvo draskomas CW, kai kada neisduodavo 599 - tekdavo ir
pakartoti...

Todel patikimumas gali buti ne koks, bet smagiausia, kad pavyko sumusti savo
pernyksti QSO skaiciu...

Smagus pailup'ai - ypac CW... Beje kai kas pasisaukinejo sone - budavo
keblumu uzsiderinti...

Aciu - siemet niekas "nelipo ant galvos", gana kulturingas darbas gavosi,
jei nevertinti nesklandumo su PTT - kiniska jungtis su konusiniu sriegiu,
nuo kurio del vibracijos varztelis tiesiog nusimauna... Negalejau patiketi,
kad taip gali buti.

Visa laika teko dirbti CQ, nes tiesiog nebuvo laiko paieskai - visalaik
turejau ka veikti - aciu jums kolegos uz malonias akimirkas.

Aciu visiems kas pakviete - ypac buvo smagus QSO su "likimo broliais" - /M -
puikus signalai. Smagiausi QSO buvo aisku tarp KAKA broliu. ))

Na ir zinoma specialus ACIU mano vairuotojui prijaucianciam radijo megejams,
LRMD remejui, jau pastoviam saskrydziu dalyviui, mano draugui - dar be
saukinio, bet su vardu :) - Genadijui. Puikiai valde situacija trasoje. :)
Ko gero jei ne jis - trasa butu buvusi trumpesne, o tuo nuo Sedos link
Mazeikiu zvyrkeliu (remontuojamas kelias nuimtu asfaltu) nebuciau vaziaves
arba nebuciau operaves... :)

Sekmes visiems.
Pagarbiai Gintautas LY2GV
73'

Rašyti atsakymą